PANITA KFT. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek szerves részét képezik a Panita Kft.(adószám:13465148-2-20;székhely:7815 Harkány, Ady Endre u.118/C.;telephely:7815 Harkány, Rózsa u.18.)
mint eladó
és a vásárlók (továbbiakban vásárló) között létrejövő szerződés és ez alapján megkötött adásvételi/szállítási szerződéseknek.
Vásárló a megrendelés leadásával egyidejűleg elismeri, hogy megismerte az ÁSZF feltételeit és azokat elfogadja.
Eladó fenntartja a jogot arra, hogy az ÁSZF-ben leírtakat egyoldalúan módosítsa.
1. Szerződés tárgya és hatálya
A vásárlókkal kötött ún. eseti szerződések alapján termékek értékesítésére és forgalmazására kerül sor Magyarország területén.
2. Eseti szerződés feltételei
Az eseti szerződések a vásárló által emailben vagy honlapon keresztül leadott megrendelés alapján jönnek létre, majd email útján történik a visszaigazolásuk. Az eladó egyedi esetekben elfogadhat szóbeli megrendelést is, amit írásbeli visszaigazolás követ.
Az eladó fenntartja magának a jogot a megrendelés visszautasítására, amennyiben a megrendelt termék nincsen készleten illetve az nem beszerezhető.
A megrendelések teljesítése raktárkészletről történik. A raktáron nem lévő termékek esetében az adott szállítási határidő tájékoztató jellegű, a termék gyártójának beszállítási lehetőségeitől függ azok beszerzése. A vásárló elállhat a rendeléstől, amennyiben a szállítási határidő túlzottan meghosszabbodik.
A megrendelés teljesítésének időpontja az áru átadásának időpontja.
3. A rendelés menete
3.1. Regisztráció
A regisztráció a weboldal felső menüjéből vagy lábléc menüjéből, illetve a weboldal oldalsó részén található Bejelentkezés kezelőpanelen keresztül érhető el. Nyissa meg a regisztrációs oldalt, és töltse ki az ott található űrlapot értelemszerűen, majd kattintson az űrlap alján lévő "Regisztráció" gombra. Ekkor regisztrációjának sikerességét jelzi a weboldal, illetve adathiányosság esetén az űrlap marad a képernyőn, és figyelmezteti Önt, hogy mely rubrikák nem vagy helytelenül lettek kitöltve. Sikeres regisztráció esetén egy visszaigazoló emailt kap, ami után már leadhatja rendelését az áruházban a nagykereskedelmi árak láthatóságával.
Webáruházunkban regisztráció nélkül nem lehet rendelést leadni, illetve csak viszonteladók rendelhetnek.
3.2. Belépés
A Bejelentkezés panel mezőibe értelemszerűen írja be az email-címét, amellyel regisztrált, valamint a hozzá tartozó jelszót, majd kattintson a mezők mellett található "Belépés" gombra. Bejelentkezés után a panel tartalma automatikusan megváltozik, kiírásra kerül, hogy milyen néven van bejelentkezve és kilépési-, valamint jelszó-változtatási lehetőségek jelennek meg.
3.3. Kijelentkezés
A webáruházból való kijelentkezéshez egyszerűen kattintson a "Bejelentkezés" panelen található Kilépés gombra. Ez a gomb csak akkor látható a panelen, ha Ön bejelentkezett előzőleg.
3.4. Elfelejtett jelszó
Ha elfelejtette jelszavát, akkor a Bejelentkezés panelen található "Elfelejtett jelszó" feliratra kattintva megjelenik egy új oldal, mely bekéri azt az email-címet, amellyel Ön regisztrált webáruházunkban. Beírva ezt a címet és a Küldés gombra kattintva Ön erre az email-címre egy levelet fog kapni, az abban szereplő linkre kattintva (vagy ha nem kattintható az Ön levelezőjében, akkor a böngésző ablak címsorába bemásolva) weboldalunk új jelszót generál Önnek. Ezt pontosan jegyezze fel (kis és nagy betűk számítanak), majd lépjen be vele, és igény szerint megváltoztathatja a jelszót (lásd jelszó változtatás).
3.5. Jelszó változtatás
Amennyiben szeretné jelszavát megváltoztatni, lépjen be a webáruházba a Bejelentkezés panel segítségével. Ezután megjelenik a Kilépés gomb, valamint a "Jelszó változtatás" link, melyre kattintva egy új oldal töltődik be. Az oldal bekéri az Ön jelenleg használatban lévő jelszavát, majd kétszer az új jelszót az esetleges elgépelések elkerülése végett. Töltse ki értelemszerűen, majd kattintson a Megváltoztat gombra. Ettől kezdve Ön az újonnan megadott jelszóval tud belépni webáruházunkba.
3.6. A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
3.7. A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Regisztráció nélkül nem lehet termékeket rendelni.
A következő lépésben hagyja jóvá a szállítási módot:
- Személyes átvétel üzletünkben
Ezt követően fizetési módot kell választania:
- Készpénzes fizetés
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
3.7.2. Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, emailben kerülhet sor.
3.8. Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes nettó nagykereskedelmi listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. A nettó nagykereskedelmi árak mellett az ÁFA összege is fel van tüntetve, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
3.09. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
3.10. Visszaigazolás
Minden rendelésről emailben küldünk visszajelzést. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus emailt kap a rendelés beérkezéséről és a rendelt termékekről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
4. Fizetési módok
Áruházunkban nincsen mód tényleges vásárlásra, csak a termékek megrendelése lehetséges viszonteladói partnereink részére.
5. Szállítási határidő és teljesítés
A megrendelt termékek szállítási idejéről és módjáról telefonon és írásban egyeztetünk partnereinkkel.
6. Szállítástól való elállás és a termék visszaküldése
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában teljesíteni, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, illetve hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotban vesszük vissza.
7. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződés utólag is hozzáférhető, nyomtatható.
Az Általános Szerződési Feltételek vevő általi elfogadása fizetési kötelezettséget von maga után.
8. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt terméken bármilyen sérülés található, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
9. Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték.
Kellékszavatosság
Reklamáció
10. Felek felelőssége
Az áru átadásakor a kockázat és kárveszély a vásárlóra száll át.
11. Vis Major
12. Titoktartás
13. Adatok védelme
15. Vásárlói szerződés megszűnése